Sunday, July 31, 2011

Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak

Assalamualaikum semua teman-teman sekalian.
Semua orang sudah tahu, hari Ahad 31 July 2011 adalah hari untuk para penoropong negara, akan bersiap menyediakan peralatan untuk menyaksikan anak bulan. Menurut hisab, 1 Ramadhan akan jatuh pada hari Isnin bersamaan 1 Ogos 2011. 

Justeru itu, ZackJ ingin mengambil  kesempatan untuk mengucapkan Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak kepada semua teman-teman sekelian. Insyaallah, jika diizinkan, dapatlah kita sama-sama menyambutnya dengan penuh rasa ketakwaan di dalam jiwa. 

Dikesempatan ini juga, ZackJ ingin memohon ampun dan maaf, seandainya ada kata-kata dan juga perbuatan ZackJ melangkaui norma-norma kehidupan semulajadi teman-teman yang mengakibatkan rasa benci, marah, geram, meluat, sakit hati, terguris hati dan sebagianya. Sesungguhnya, ZackJ hanya insan kerdil dimuka bumi ini yang tak lari dari melakukan kesilapan. 

Doa ZackJ, semoga dibulan yang mulia dan penuh rahmat ini, dapatlah ZackJ dan kawan-kawan semua menjalani ibadah ini dengan lebih tenang serta mendapat keberkatan dari Ilahi.

Selamat Menjalani Ibadah Puasa semua.

Wassalam
ZackJ


4 comments:

qamarguyz said...

salam ziarah..
samalah kita..mohon maaf andai ada tersalah kata terlanjur berbahasa..
mulakan Ramadhan ini dengan sebaiknya..InsyaAllah =)

ZWAN SABRI said...

Yeah! semoga ramadhan kali ini akan memberi ruang kepada kita semua untuk bolot pahala sebanyak mungkin.. ;)

MySuaraBlog: Asal Usul Kaca Mata Hitam

Cik Kuntum said...

pon ucapkan selamat berpuasa dengan cemerlang gemilang terbilang gak ye..

Hello Hello said...

SELAMAT SELAMAT

Sekalung Penghargaan