Monday, July 11, 2011

Laporkan Pada Google

Salam, selamat sejahtera
Ini adalah sambungan untuk apa masalahnya blog aku ni. Semua follower punya gambar telah hilang dari pandangan. Dah puas aku godek tp tak boleh juga. Than aku cari n dapat form ini untuk laporkan pada google. Jadi sesiapa blognya yang ada masalah, boleh lah isi borang ni and post ke google. mudah an senang untuk apply.
Untuk masalah ni, rupanya bukan sahaja aku di Tanah melayu, tetapi dihadapi juga oleh dunia luar sana.

Klik di link ini untuk buat report.

Semoga dapat membantu.

2 comments:

ZWAN SABRI said...

Samala.. Aku pown dah 2 3 ari dah x boleh tengok wajah2 follower yang tersayang.. HUHU

MySuaraBlog: Lelaki, Jom Kita Bersosial

kpah k-poh Sharifahnor said...

memang follower tu tak de dah 2/3 hari..

Sekalung Penghargaan