Thursday, June 16, 2011

Tropical Herbs Untuk Wanita

Nyalakan Semula Api Asmara

Memperkenalkan alternatif semula jadi untuk mengeratkan perhubungan anda.


Gaya hidup sihat terbina daripada pemakanan yang baik, sikap mental yang positif, senaman dan perhubungan yang sihat. Walau bagaimanapun, tekanan, keletihan dan pelbagai masalah kesihatan boleh mengurangkan tahap tenaga dan menjejaskan mood anda.

Dapatkan semula keyakinan anda dengan Formulasi untuk Lelaki Tropical Herbs dan Formulasi untuk Wanita Tropical Herbs. Herba-herba dalam formulasi ini telah dipilih dengan teliti untuk membantu menggalakkan kesejahteraan keseluruhan dan meningkatkan tenaga dan vitaliti. Formulasi untuk Lelaki Tropical Herbs dan Formulasi untuk Wanita Tropical Herbs ….bertindak secara sinergi untuk menyemarakkan semula perhubungan anda.
Bagaimana herba membantu mengeratkan perhubungan yang harmoni antara lelaki dan wanita?
Herba selalunya boleh membantu dengan memulakan perubahan dalam keseimbangan bahan kimia tubuh anda, seperti meningkatkan pengeluaran testosteron tubuh anda, hormon ‘lelaki’ yang berfungsi dalam lelaki dan wanita. Disebabkan kesan yang positif ini, kebanyakan herba ini adalah lebih berkesan apabila diambil secara konsisten sepanjang suatu tempoh masa, membantu anda menjalani kehidupan yang lebih ghairah dan lebih banyak tenaga.
Agar bertenaga membangkitkan keghairahan.

Formulasi untuk Wanita Tropical Herbs
Mengandungi ekstrak-ekstrak Pegaga, Shataveri, Senduduk dan Kunyit yang telah diguna secara tradisional untuk menangani isu kesihatan wanita, meningkatkan tenaga dan rasa sejahtera. Ditambah dengan Manjakani, Buah Pinang dan Kayu Serapat untuk faedah pemakanan tambahan.

No comments:

Blog Archive

Sekalung Penghargaan