Sunday, June 19, 2011

507500 Serum Hi Glos SATINIQUE (75ml)

Dirumus khas untuk menambah kilauan kepada semua jenis rambut. Juga menjadi perapi 'kekal pada rambut' yang anda boleh biarkan pada rambut sepanjang hari kerana ia mengandungi teknologi SERAMIDA yang menembusi rambut dan membantunya menyimpan lembapan.
  • Ini ialah pelembap yang dibiarkan kekal pada rambut. Sapu, dan biarkannya sepanjang hari supaya ia melembapkan rambut anda secara berterusan.
  • Menambah sinar dan kilau semula jadi yang sihat pada semua jenis rambut.
Gunakannya selepas mencuci dan mengeringkan rambut. Pamkan beberapa titik ke tapak tangan dan sapukan ke seluruh rambut. Serum Hi Glos tidak perlu dibilas selepas setiap kali dipakai dan boleh diguna setiap hari. Apabila anda sapu dan biarkan produk ini pada rambut anda, 'Sistem Penyemaian Seramida' menembusi umbi rambut untuk menggantikan seramid yang hilang. Ini mewujudkan kawasan permukaan luar umbi rambut yang lebih licin dan lebih rata, dan menghasilkan rambut yang lebih berkilau dan bermaya. Minyak Bijian Meadowfoam merupakan pelembap cemerlang dan sepanjang hari, ia bekerja untuk menjadikan rambut anda lembut, mudah diurus dan lebat.

Video Penerang, Klik Sini

Siapa yang memerlukannya?
  1. Sesiapa sahaja dengan apa jua jenis rambut yang mencari produk untuk meningkatkan kilauan rambut mereka.
  2. Sesiapa sahaja yang mempunyai rambut amat kering dan mencari pelembapan lebih berkesan berbanding dengan hanya menggunakan perapi dan rawatan.
  3. Sesiapa sahaja yang mencari produk yang boleh dibiar 'kekal' dan merapi serta melembap rambut mereka sepanjang hari.
Harga : RM64.00

No comments:

Blog Archive

Sekalung Penghargaan