Monday, June 27, 2011

840200 Bee Pollen




  • 60 kapsul 500 mg butiran debunga lebah tulen.
  • Makanan tenaga semula jadi untuk meningkatkan daya hidup dan untuk memperbaiki rasa kesejahteraan.
  • Kira-kira 25% Debunga Lebah adalah protein lengkap, mengandungi sekurang-kurangnya 18 asid amino dan sumber vitamin yang mudah (terutama B12 dan E), mineral, asid lemak berfaedah, karbohidrat, enzim, ko-enzim, hormon dan pelbagai unsur pemakanan lain.
  • Debunga Lebah Bee Treasures diambil daripada sumber pelbagai flora di kawasan rumput yang luas. Sumber flora liar yang pelbagai dapat menghasilkan debunga lebah yang mempunyai kepelbagaian nutrien serta unsur halus yang lebih luas. Terletak dalam lengkongan iklim Mediterranean yang mendapat banyak cahaya matahari, ia dapat menghasilkan sumber debunga lebah yang berterusan sepanjang tahun. Iklim panas membolehkan debunga lebah dikeringkan secara semula jadi di bawah matahari dan bukan menggunakan alat pengering yang mungkin memberi kesan kepada kualiti debunga lebah. 





Faedah
Debunga lebah sering dirujuk sebagai makanan semula jadi. Ia memberi
vitamin, mineral, protein, asid lemak berfaedah, karbohidrat, asid amino, enzim dan banyak unsur pemakanan penting yang lain. Makanan tenaga semula jadi untuk meningkatkan vitaliti dan untuk rasa sejahtera yang dipertingkatkan.


Debunga lebah dikutip daripada pelbagai jenis sumber bunga yang dianggap mengandungi pelbagai jenis nutrien dan unsur surih.
Boleh dimakan oleh semua orang, termasuk vegetarian dan mereka yang ada halangan dari segi agama.



Mengapa Mengambil Debunga Lebah?
• Kaya dengan vitamin (terutama B12 dan E), mineral, protein, asid lemak berfaedah, karbohidrat, asid amino, enzim, dan unsur pemakanan perlu – makanan tenaga semula jadi untuk meningkatkan vitaliti dan kesejahteraan diri.


Di mana Debunga Lebah diperolehi?
• Debunga lebah diperolehi daripada sumber semula jadi pelbagai bunga di padang rumput luas di Sepanyol. Terdapat pelbagai sumber bunga untuk lebah, menyebabkan debunga lebah mempunyai pelbagai nutrien dan unsur surih.
• Kawasan tersebut mempunyai iklim Mediterranean dengan banyak sinaran matahari, menyebabkan sumber debunga lebah yang berterusan sepanjang tahun. Cuaca yang hangat membenarkan debunga lebah menjadi kering secara semula jadi di bawah matahari dan tidak dikeringkan dengan peralatan pemanasan.



Perhatian : Produk ini mengandungi debunga lebah dan boleh menyebabkan tindak balas alahan yang teruk termasuk tindak balas anafilaktik yang membawa maut di kalangan individu yang mudah mendapatnya. Mereka yang menghidap lelah dan alahan mungkin berhadapan dengan risiko yang lebih besar.

Harga RM 50.00

No comments:

Blog Archive

Sekalung Penghargaan