Saturday, August 20, 2011

Dah Gila ke Apa?

Dah gila ke apa? Ermmm salam sihat sejahtera semua.Ni dah dekat nak raya, ramai diantara kita sedang sibuk mengemas, memperbaiki, menghias rumah kediaman. Ingat, dalam apa jua keadaan, keselamatan perlu diutamakan.Lihat, gambar tu...apa yang kawan2 boleh simpulkan??

Jangan hanya  terlalu ghairah utk berhari raya, kita lupa akan keselamatan diri sendir dan juga orang yang tersayang. Jangan ingat di jalan raya aje yang perlu berhati-hati, malah ketika kita duduk pun perlu untuk sentiasa berjaga-jaga. Manalah tau, duduk kerusi goyang...macam org jakun, henjut2 patah ke belakang...ahhhh rasakan..

Utamakan Keselamatan....Sayangi diri anda demi keluarga tercinta...

2 comments:

kay masingan said...

tak jelas sangat lah apa orang dlm gambar tu buat...

cikOREN said...

betul2..ingtlah org t'syg..:)

There was an error in this gadget

Sekalung Penghargaan