Thursday, December 22, 2011

Tahniah Muhammad Nur Firdaus, Cikgu SM Dato Seri Amar Diraja Muar

Alhamdulillah, hari ni keputusan PMR sudah pun diketahui. Dua bulan lebih penantian yang ditunggu telah terjawab. Berbagai ragam dan ceritanya , gelak ketawa, sedih gembira, riang  ceria dan berbagai bagai lagi gelagat yang dapat ditonton disetiap sekolah menengah di Malaysia ni.

Bagi yang berjaya, TAHNIAH diucapkan dan bagi yang tidak itu janganlah anggap ini satu kegagalan dalam kehidupan. Tak mengapa, SPM masih ada lagi dan untuk terus hidup, masih panjang lagi perjalanan ini.

Hari ini, ZackJ tak dapat untuk meraikan kejayaan bersama anak sulung , M.N Firdaus. Kerana tuntuntan kerja, hanya isteri ZackJ yang dapat pergi ke Muar untuk mengambil keputusan PMR. Alhamdulillah, dengan adanya teknologi perhubungan yang semakin mudah sekarang di dunia ini, secara tak lagsung, dapat juga ZackJ mengetahuinya dengan cepat.

Tahniah Muhammad Nur Firdaus kerana telah tercapai hajat mu untuk memperolehi 8A, tahniah juga untuk semua cikgu Sekolah Men Dato Seri Amar Diraja Muar. Syukur kepada Allah doa telah dimakbulkan. Tak lupa juga dengan kaum keluarga dan kawan-kawan yang telah mendoakan sama untuk MN Firdaus ini.

Tahniah sekali lagi...

1 comment:

CintaZulaikha said...

fuyooooo...8A...tahniah2

Sekalung Penghargaan