Friday, December 16, 2011

Jangan Baca Sahaja, Jom Bertindak

Salam  malam,
Apa kabar semua??? baik , sihat ..alhamdulilah...
Gambar dibawah ni adalah iklan dari Nuffnang...bukan nak suruh klik pun...
Saja jer gunakan gambar ni..sebab nak bagitahu, bahawa pada hari Ahad ini 18 Dec 2011 di kawasan tempat ZackJ tinggal akan mengadakan gotong royong.

Program ni diatururuskan oleh SRS tempat ZackJ dengan mendapat kerjasama dari Pejabat Kesihatan Daerah Johor Bahru.

Aktif juga SRS kumpulan ni, tahun lepas pun ada mengadakan aktiviti yang sama... semoga aman semua lah harapnya...

Untuk kali ni, kita semua dah bermesyuarat, barangsiapa yang tak keluar rumah pada hari ini untuk menyertai gotong royong, pihak jabatan akan membuat spotcheck di dalam rumah mereka. Andaikata didapati ada air bertakung dan menternak jentik-jentik, tuah rumah wajib bertanggungjawab dan denda akan dikenakan...

Jika sama-sama membuat kerja amal , insyaallah kawasan taman perumahan kita akan jadi lebih bersih dan selamat setiap masa...

Jadi, kawasan kawan kawan semua macam mana...ada tak program sebegini...

7 comments:

Cik tikah said...

slmt bergotong royong

kay masingan said...

selamat berjasa pd myskt. Tempat saya ada jg, awal tahun ni...

c'axoera said...

selamat semuanyaaa :-)

http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/kelassss-kau-maria-nak-jadi-filem-star.html

TiraPengemis said...

jom bertindak...

Anonymous said...

how's life ? mestimilik.blogspot.com blogger discovered your blog via yahoo but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my website. Hope this helps :) They offer most cost effective backlinks service Take care. Jason

Anonymous said...

Do not tell the man carrying you that he stinks. Sierra leone Payday Loan

Anonymous said...

mestimilik.blogspot.com redirected here Setelah proses pendaftaran selesai , cek mungkin dinegosiasikan dengan menggunakan sebagai dibutuhkan - dasar untuk biaya

There was an error in this gadget

Sekalung Penghargaan