Monday, December 5, 2011

Blog Yang Disirami Gula

Salam manis,
Semalam aku dah taruk itu Puteri Kasih, hari ni aku nak pekena pulak blog simanis..


Pada pandangan aku, blog ni sentiasa dihurungi semut. Semut hitam, semut merah, semut api... Kesian dia ni..
Semut-semut selalu datang sebab blog ni manis...blog ni telah ditumpahi gula....gula pasir, gula kelapa, gula batu, gula-gula dan paling tidak pun gula hack....ehemmm gula yang ada orang kepala botak tu...


Aku suka ke blog ni, baca entri-entri dia...bersahaja aje dan yang paling best sentiasa berselera...bab makan ler ni.....bab sedih pun ada gak...


Patut pun dia ni jadi cikgu sebab pandai berbicara.... 


Jom , kenali blog tersimbah gula ni...





Salam gula manis...

4 comments:

simanis said...

Patut lah malam ni susah betul nak lelapkan mata... Dihurung semut rupanya...hehe

Terima kasih, abang ZackJ kerana sudi membaca dan mengomen tegar di blog SiManis...

Saya sangat hargainya...

kay masingan said...

saya pun suka baca blog simanis ni...hehe. cuma sekarang ni dah jarang komen, internet x baik kat kg ni..

kpah k-poh said...

mmg manis laaaaa...

c'axoera said...

heheeh mesti banyak semut datang nnti :)

There was an error in this gadget

Sekalung Penghargaan