Sunday, December 4, 2011

Gelagat Mereka Ini

Salam
Jom kita tengok mereka berdua ni...sampai kesudah apa jadinya...Adakah ianya hanya gimik semata-mata..

Dia orang ni sedang berperang...Perang mulut ajer..Jangan sampai sewa pistol dari Polis sudah. Ada baca harian Metro hari ini? Kalau tak pernah baca, boleh baca disini.

Nak tengok gambar ManKereta...Ikut kata Afzal, ini lah gambarnya....Nak baca entri Afzal tentang ManKereta, boleh baca dekat sini...(dot.dot.dot)





















Yang bawah ni, gambar Afzal pulak. Tengah menangis syahdu. Dahsyat juga yer...man..man, kenapa ko dua orang ni perang ek?...ManKereta punya cerita , ada dekat sini juga. ..(dot.dot.dot)
















Aku pulak, kira promosi percuma lah pada mereka  dia orang ni....dua orang ni ..... bijak...bijak..

2 comments:

CintaZulaikha said...

errrrrrrr.....

afzalsukasuki said...

hehehe susah2 je bro :) malu i nyah.mankete dah isytihar kalah semalam. kitorang lawan men mata, sapa kelip mata dulu kalah

There was an error in this gadget

Sekalung Penghargaan