Thursday, November 10, 2011

Aku Benci !!!

Salam email-emailan...
Aku memang benci dengan benda ni.. tak habis habis menipu aje kerjanya. Aku rasalah, ini mesti kerja mat-mat gelap dari benua sana tu.
Kan kat Malaysia sekarang ni, ramai yang terpedaya dek kerana mat gelap ni...
Aku pernah dapat dan biasa dapat email2 yang aku umpamakan sampah ini....Ko pernah???
Ada hati nak guna nama orang melayu... sedap juga namanya ekkk??
Adik2, kakak2, abang2...hati-hati lah, jangan terpedaya dengan benda2 seumpama ini...

3 comments:

simanis said...

saya pernah dapat email gini bang...
baca heading je...
terus masuk trash...
senang x sakit hati hehehe...

Outbound Malang said...

hadir sob,salam kenal

kay masingan said...

Ini memang kerja penipu. Saya pernah dapat email pasal harta2 warisan yang kononnya x boleh dicairkan di negara England dan terpaksa kena cari seseorang untuk menerima warisan / derma tersebut...penipu besar

There was an error in this gadget

Sekalung Penghargaan