Wednesday, October 5, 2011

Teruja 2 - Ben Ashaari

Salam keterujaan...
Semalam memang zj kurang berinternet disebabkan kesuntukan masa. Kalau baca Zj punya entri yang sebelum ni...itulah jadual hari semalam.

Malam dan bawa ke pagi ni, adalah sedikit masa untuk aku mencatat sesuatu dan mencari serta membaca diblog blog yang aku suka. Ada satu blog ni, memang aku suka pergilah dan aku telah letakkan linknya di blog aku juga bagi memudahkan aku meng "klik"nya. Blog sapa lagi kalau bukan blog Ben Ashaari.

Alangkah terkejutnya Zj bila baca entri yang ini "5 blog baru pilihan BEN ASHAARI"
Memang teruja betul..Terima kasih Ben.

Lihat gambar ni...yang ada bulatan biru tu, Zj punyalah....

Memang betul betul teruja.

2 comments:

ZWAN SABRI said...

fuhyooo.. lepas ni makin lebatla orang yang baca blog nii.. cayalah!


MySuaraBlog: Asal Usul Dan Kualiti Handphone Anda

tunz said...

tahniah...

Sekalung Penghargaan