Friday, January 20, 2012

Tak Rugi Kalau ke USS, lebih lebih lagi percuma...

Memang menyeronokan...
Tak rugi kalau kesana. Universal Studio Singapore....
Banyak yang nak dikongsikan, pendek kata , kalau pergi sendiri lagi best...

Pada 6/2/2012, aku nak pergi lagi bawa anak anak...tak best la kalau hanya aku aje yang merasai keseronokanya,,..kalau ada sesiapa yang nak ikut boleh juga...

Passport mesti kena ada lah...RM100 untuk 2 tahun kalau buat sendiri
untuk dewasa tiket masuk RM196.00 utk seorang
anak kecil 4 hingga 12 tahun - RM164 / seorang
Makan sendiri...kalau untuk satu hari...kira-kira SGD50 cukup la tuh...

 Dipentu gerbangnya..sebelum kami pulang...letih teramat sangat..



penat berehat rehat...


Gambar ni diambil selepas kami menonton aksi perang secara live, cara mereka membuat filem...tempatnya kecil sahaja, tetapi impaknya cukup besar...huhuhu..selalu tertipu dengan filem mereka...

 Rugi kalau tak masuk kepanggungnya...filem 4D...seolah olah kita berada didalam mulutnya...ada disampingnya...


Ini lagi, memang sentiasa penuh dengan penggunjung...paling top...hahaha nak masuk saja kena beratur selama 2 jam...pengsan..

ini satu lagi, kalau tak tontonya memang tak sah...rasakan percikan air laut ketika didalam filemnya..


ada berani...50 kaki tinggi..macam nyawa nak tercabut...dengan putaran yang tersangat laju..ada yang 90 darjah menjunam..

yang pasti, puas terasa yang amat sangat...

6 comments:

kay masingan said...

wah bestnya!saya pun teringai untuk melihat-lihat USS ni tapi belum ada kesempatan..

aKSARAfENDI said...

mcm sronok je kt USS tu..kna pegi nih..

blogtilldrop said...

berani...sudah pergi dan naik berkali...

puteri kasih said...

wah memang best yer bro...entah bile dpt pergi

Nazri Hanafiah said...

untung la pergi USS... nak follow next trip.hehe

S H I T E Q said...

bestnyee bercuti ke USS. untungla badan. hihihi

There was an error in this gadget

Sekalung Penghargaan