Friday, September 30, 2011

Lalulintas Terlalu Sibuk

Salam sihat ceria,

Petang ni ZackJ ada free sikit, so duk dekat rumah sambil menonton drama melayu - Hijab Di Kalbu , ada keinsafan dan pengajaran dari nya. Sambil2 tu melayan kerenah anak kecil walaupun tak sekecil mana (4th)...seronok jika dapat selalu bergini..

Anak zackJ yang ketiga, baru sahaja habis mengambil UPSR...ni yang duk online untuk mengisi permohonan SBP...fuhhh dah 5 kali mencuba, bila siap mengisi form...nak submit, berulang kali gagal...maklum, masa ini kemungkinan talian sibuk...lalu lintas tak terkawal....hahah...bukan di jalan raya sahaja yang ada kesibukan lalu lintas...di alam maya juga bergitu..

Oleh kerana ini, zackJ ambil keputusan untuk melakukannya sekali lagi pada tengah malam ini...mudah2an, ianya berjaya..

Maha Suci Allah...

Demi Masa

Salam sihat sejahtera,
Apa kabar kawan2 semua...
Lama dah menyepi dek kerana kekangan masa. Sawang sana sini merata tempat. Kugagahi jua walau rasa keberatan untuk meneruskanya....aku terpenjara...ia..selama sebulan tiada aktiviti yang kulakukan dalam blog ini.

Sejak kebelakangan ini, waktu seumpama mencemburui aku, ada sahaja yang meghambat tat kalau aku mula nak menjenggah untuk mencoretkan sesuatu disini...aduhai..., kawan2 hargailah masa ...masa tak akan menunggu kita..pergi terus pergi, tak akan kembali....

Seminggu sebelum kita menyambut perayaan...kurasakan waktu terlalu cepat berlalu...sebulan habisnya tempoh perayaan...kurasakan baru seminggu aku menyambut aidil fitri.....manakan tidak...bebanan tugas yang semakin hari semakin bertambah..ahh letihnya...

Masa ku habis di dalam bangunan, masa ku habis di tengah jalan, masa ku habis di dalam hutan....sungguh meletihkan...

Sunday, September 4, 2011

Hadiah Hari Raya

Kepada Seluruh Rakyat Malaysia...Sila beri perhatian! 

Aviance International sedang mencari 'seseorang' yg berminat untuk mengembangkan bisnes ini di Malaysia. Kepada yang berminat untuk menjana pendapatan, sila "Daftarkan Diri Anda" di perenggan yg paling bawah. Jangan berlengah lagi. Bertindak sekarang!! Jangan biarkan peluang keemasan ini begitu saja.
Ini peluang keemasan yang mesti direbut.
Sila baca hingga akhir dan "Yang Paling Penting Perenggan Paling Akhir". Jangan lupa isikan butir2 tersebut...SELAMAT BERJAYA!!!



Aviance International
Unilevel Terbesar di Dunia Kini Di Malaysia (JADI YANG TERAWAL SEBELUM PELANCARAN)

Peluang Unilevel Dunia sekarang datang ke Malaysia!! Baca dulu dan daftar serta merta mengikut arahan dibawah (perenggan paling akhir)
Sejak 1890-an, Unilever telah berkembang secara konsisten dan menjadi raksasa FMCG Global dengan US $ 55 Bilion dalam jualan untuk tahun 2009. Memiliki visi dan misi untuk tiga ukuran dalam masa 10 tahun dari sekarang.

Pada masa kini, Unilever mengilang dan membekalkan lebih dari 400 jenama produk2 makanan, kesihatan, penjagaan peribadi, kecantikan, rambut dan keperluan rumahtangga. Contoh Lipton, Sabun Dove, Sunlight, Rexona dan bermacam-macam lagi.

Dengan sejarah yang berprestij selama 74 tahun di Thailand dan 63 tahun di Malaysia, tiga hingga empat generasi rakyat Thailand dan Malaysia telah mempercayai Unilever sepenuhnya dalam pemakanan berkhasiat, makanan harian, kesihatan, penjagaan peribadi, kecantikan, rambut dan keperluan rumahtangga. Keyakinan di dalam "nama" Unilever sahaja cuma logik kerana ibubapa, datuk serta nenek kami telah mempercayai sepenuhnya dengan jenama itu.

Dengan kejayaan tersebut, banyak Jutawan diciptakan setiap tahun dengan menjadi pengimport, pengedar, borong dan peruncit produk Unilever. Masakini, Unilver mengilang dan membekalkan lebih dari 400 jenama produk2 makanan, kesihatan, penjagaan peribadi, kecantikan, rambut dan keperluan rumahtangga. Contoh Lipton, sabun Dove, Sunlight, Rexona dan macam-macam lagi.

Aviance, produk premium bahagian Unilever selama  sepuluh tahun telah memasuki pasaran yang sangat bagus di Thailand; ia telah mewujudkan banyak jutawan melalui "Multi-Channel Business Solution", iaitu Solusi Perniagaan PelbagaiSaluran.

Adakah anda bersedia untuk menjadi Jutawan seterusnya?

Fikirkan-Kaya Asia 1-3-5
Intisari dari Think Rich Asia 1-3-5
Di peringkat Aviance Antarabangsa, kami mempunyai rancangan jangka pertengahan untuk memperluaskan Rangkaian Perniagaan ke Pasaran Utama Asia dalam masa 5 tahun terdekat. Rencananya adalah Aviance akan dilancarkan dalam masa 1 tahun di beberapa Pasaran Utama Asia Tenggara, kemudian di China dalam masa 3 tahun, dan seterusnya 5 tahun dari sekarang, anda boleh memilih untuk bersara awal!

Pertumbuhan Golongan Berpendapatan Pertengahan di Asia:
Dengan pertumbuhan yang cepat dari kalangan yang berpendapatan pertengahan di Asia, di India dan China masing-masing mempunyai sekitar 400 juta orang. Aviance merancang untuk memberi keutamaan kepada pembangunan rangkaian yang sedia ada di Thailand dan India.  Oleh itu,anda boleh mula merancang memulakan rangkaian anda di Thailand dan India.  Tahun 2011 akan menjadi tahun yang menyenangkan kerana kami telah mengambil langkah-langkah untuk memulakan Aviance di Malaysia.

Destinasi Utama : Negara CHINA dan INDIA. Jumlah pengguna internet di China sekarang ini telah pun melebihi jumlah penduduk Amerika Syarikat. Itu menjadi asas yang utama untuk Aviance, yang akhirnya akan mengembang ke China- Shanghai, Guangzhou dan Hong Kong akan menjadi kota2 terbaik untuk membina perniagaan anda (Masa kini ibupejabat Unilever di China adalah di Shanghai).

First Stop -
Malaysia.
Aviance akan dilancarkan di Malaysia pada bulan Oktober 2011. Ini bermakna anda boleh mula membina perniagaan anda dari SEKARANG!!!. Pada masa yang masih di peringkat awal – (Blueprint stage), iainya peringkat yang mengambil masa selama 4 bulan. Setelah itu, kami akan meneruskan keperingkat kedua, iaitu pembinaan ruang2 pameran Aviance dan pejabat2 pengurusannya.  Peringkat terakhir adalah pelancaran rasmi yang di jadualkan pada bulan Oktober 2011, ketika in ianda secara rasmi boleh mendaftarkan downline anda dan seterusnya mula  menikmati pulangan dari hasil usaha anda .

Apakah Keuntungan di Peringkat Awal?
Umpamanya anda bercadang untuk membeli hotel ataupun sebidang tanah berhampiran sebuah lapangan terbang baru; anda akan membeli ketika lapangan terbang itu masih di peringka tperancangan-(Blueprint stage) untuk mendapat pulangan yang maksimum di kemudian hari.

Di Malaysia, Aviance masih di peringkat awal perancangan, jadi anda lebih senang untuk mencari pemimpin2 dan usahawan2 yang melihat kesempatan emas ini. Namun,  jika prospek anda menjawab bahawa  "Oh, saya belum bersedia untuk cebur isekarang tapi lebih suka menjadi pelanggan nanti”,  maka anda boleh juga menyimpan hubungan ini  untuk fasa ke-tiga apabila syarikat dilancarkan kelak.

Anda juga mungkin berdepan dengan prospek  yang ingin melihat peringkat ke 2, (tahap pembinaan) , barulah mereka bermula komited dalam perniagaan ini. Jadi kita harus bijak mengkelasifikasikan  prospek kita dan seterusnya dapat menolong mereka membuat keputusan yang juga memastikan yang masa kita dimanfaatkan sepenuhnya.

Kita juga mesti pandai mengambil peluang pra-pelancaran ini, kerana iainya cuma mempunyai satu pra-pelancaran sahaja di setiap negara. Ini adalah masa untuk “menabur benih” di Malaysia dan manfaatnya akan berlimpah di kemudian hari.

Mengoptimalkan Model Perniagaan Aviance:
Pelan pampasan yang menyeluruh untuk Malaysia, cukup sesuai untuk “part–timers” dan mereka yang berfikiran Jutawan. Anda  hanya perlu 3-6 downline yang aktif atau business builders yang aktif untuk menjana pendapatan yang maksimum … dan memastikan anda layak memperolehi 8 sumber pendapatan di taraf tertinggi 'Eksekutif Nasional'.

Jadi dalam masa 30 hari dari sekarang, berapa banyakkah prospek yang akan anda berkongsikan peluang perniagaan ini?  Jika anda bekerja dengan tekun di peringkat ini, anda mungkin berpeluang menjadi 'Eksekutif Nasional' pada masa syarikat ini dilancarkan nanti! Jadi, mulalah membina perniagaan anda sekarang dan rebutlah manfaat pra-pelancaran untuk mencapai matlamat anda di peringkat seterusnya.

Penawaran Produk Aviance Yang Bersesuaian:
Pada tahap permulaan, Aviance akan melancarkan 70 jenis produk2 di Malaysia. Oleh kerana itu,  jika anda fokus untuk mempromosikan penggunaan 7-10 jenis barangan di tahap permulaan, penjualan selepas itu akan berterusan. Pada tahap seperti ini,  sekurang-kurangnya memerlukan masa selama 10 bulan untuk memenuhi keseluruhan produk  yang ditawarkan.
Tinggalkan Warisan yang Kukuh!

Tinggalkan Legasi Yang Kuat:
Sepertimana  yang kita ketahui, ramai keluarga di dunia ini memperolehi warisan yang mewah daripada nenek moyang terdahulu mereka dan tidak perlu bekerja keras untuk menyara hidup mereka. Kehidupan mewah mereka adalah hasil pulangan daripada kekayaan yang mereka miliki. Anda boleh yakin dan pasti bahawasanya membina rangkaian perniagaan bersama Aviance secara konsisten akan memberikan kesejahteraan dan kekayaan untuk anak-anak dan keturunan Anda.

Sekarang masanya untuk Anda memperkukuh rangkaian Anda dan Anda cuma perlukan hanya satu pilihan perniagaan yang sempurna untuk Anda memulakan perniagaan Aviance.

It is your time to build your clan and you need just one good business idea to act on – Aviance.
"Opportunities multiply as they are seized" -Sun Tzu

"Opportunity is missed by most people because it is dressed in overalls and looks like work"  -Thomas Edison
Ringkasan Plan PemasaranAviance.
Harus di ingat,  Produk Unilever dah bertapak di Malaysia sejak tahun 1947 lagi dengan membuka kilang Lever Brothers untuk Sabun dan Marjerin di Bangsar. Kini lebih dari 6 juta produk berada di Malaysia. Antaranya Lipton, Rexona, Dove, Sunlight, kesihatan, kecantikan dan lain-lain lagiproduk yang menjadi keperluan anda sehari-hari.

Plan Unilever Aviance secara  ringkasseperti berikut:-

Katalah sebelum launching anda telah recruit 200 orang. 200 orang ini telah membawa lagi 10 orang bagi setiap seorang.  Dan setiap kita membeli barangan keperluan Unilever seperti Lipton, Sabun dan lain-lain barangan di Supermarket. Katalah belanja kita RM2,000 sebulan. Anda akan mendapat 3% keuntungan  daripada setiap perbelanjaan network anda. Hebat Bukan?

Simulasi pengiraan seperti di bawah
200 orang X 10 orang =
2,000 orang
2,000 orang X RM2,000 (Perbelanjaan) = RM4,000,000.00
(Perbelanjaan)
Komisen anda 3% X RM4,000,000.00 =
RM120,000.00 SEBULAN

Cara Parking... Daftar
 Percuma !!! Maklumat penaja yang di perlukan sebelum mendaftar (wajib diisi):- salin dahulu maklumat dibawah ini, kerana semasa pendaftaran ianya diperlukan.

Sponsor Mobile Phone Number : 0197374915
Sponsor Post Code : 81300
Sponsor Birthday DDMM : 2708

KLIK DI BAWAH INI UNTUK REGISTER.... FREE.!!!

Register Percuma Di Sini  - Sign Up


*Selepas anda register, pastikan anda check Inbox atau Spam atau  Bulk folder email anda untuk aktifkan penyertaan anda serta merta.
SELAMAT BERJAYA BAKAL-BAKAL USAHAWAN...!


There was an error in this gadget

Sekalung Penghargaan